Cariere

Cariere MUSSE



Cautam persoane proactive, creative, cu abilitati de comunicare si dorinta de a se dezvolta in permanenta!

Daca vrei sa faci parte din echipa MUSSE, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email resurseumane@musse.ro  si scrie-ne de ce posturi esti interesat, iar noi te vom contacta imediat ce va exista o pozitie libera potrivita tie.

Noi ne angajam sa raspundem prompt tuturor aplicatilor primite.
Ne bucuram de interesul pe care il aveti fata de MUSSE si va asteptam candidatura.


Daca ti-am atras atentia, te invitam sa te alaturi echipei noastre aplicand la una din pozitiile disponibile.

Consilier vanzari

Store manager


CONSILIER VANZARI

Candidatul ideal:
-bune abilitati de organizare
-atitudine orientata catre client
-corectitudine in relatiile de munca
-responsabilitatea si asumarea initiativei si a faptelor proprii
- puternice abilitati de comunicare si prezentare
-simt estetic dezvoltat
- dorinta de imbunatatire a performantelor personale

Responsabilitati:
- lucrul cu casa de marcat
- relationarea cu clientii magazinelor, cresterea numarului de clienti si urmarirea actualizarii bazei de dat
-consilierea clientilor
- intocmirea la timp a diferitelor acte si rapoarte
- depistarea neregulilor din magazin si informarea sefului de magazin
- intretinerea si aranjarea marfii in magazin
- implicare in promovarea produselor
- mentinerea curateniei in magazin

Beneficii:
-salariu atractiv
-reducere de angajat
-training de specialitate
-posibilitati reale de promovare
-mediu placut si profesionist


STORE MANAGER

Candidatul ideal:
- usurinta in comunicare si abilitati pentru lucrul in echipa;
-corectitudine in relatiile de munca
-responsabilitatea si asumarea initiativei si a faptelor proprii
- puternice abilitati de comunicare si prezentare
-orientat spre atingerea rezultatelor
-simt estetic dezvoltat
- discernamant si capacitatea de a rezolva probleme;
- un nivel ridicat de etica si integritate
-disponibilitate, flexibilitate,entuziasm si dorinta de a reusi
- dorinta de dezvoltare a subordonatilor si preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;

Responsabilitati:
- relationarea cu clientii magazinelor, cresterea numarului de clienti si urmarirea actualizarii bazei de date
-consilierea clientilor
-stabilirea unei relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale
-participarea activa la rezolvarea sarcinilor echipei
- implicare in promovarea produselor
- mentinerea curateniei in magazin
- intocmirea rapoartelor saptamanale de activitate
- coordonarea intregii activitati a magazinului
- instruirea personalului asupra utilizarii si intretinerii tuturor dotarilor magazinului, verificarea si respectarea normelor de igiena