Returnarea produselor

Cumparatorul are dreptul sa returneze produsele in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului, fara invocarea unui motiv.

Pentru a fi acceptata returnarea produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care v-au fost livrate (sa nu fie purtate sau deteriorate si sa fie insotite de factura in original sau o copie a acesteia). 

La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.
 
Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.

Returnati produsele insotite de factura si de formularul de retur: 

* GRATUIT (in magazin) - daca optati pentru schimbarea produsului .
 
* GRATUIT prin firma de curierat URGENT CARGUS - daca optati pentru schimbul produsului.
 

* CONTRA-COST - PRIN ORICE FIRMA DE CURIERAT PENTRU CLIENTII CARE DORESC RETURNAREA CONTRAVALORII PRODUSULUI (inclusiv prin Urgent Cargus - 15lei)
 

Inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferentei prin ramburs la primirea coletului.

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 zile calendaristice prin transfer bancar in contul IBAN specificat in emailul trimis la comenzi@musse.ro sau in formularul de retur.

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau un produs ce prezinta defecte, contactati intr-un interval de 24h echipa MUSSE (tel 0727.803.246) pentru a reclama aceasta situatie si ne vom asigura ca produsul sa fie inlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor.
Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor al produsului defect, daca este cazul, vor fi suportate de catre Musse. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
 
Adresa la care se vor trimite produsele returnate: MUSSE Trade SRL - Bariera Valcii Nr. 215, Craiova

Formularul de retur
este disponibil: aici.